fbpx

מה חדש ב – Chrome 90 שזמין כעת להורדה

גרסה חדשה של כרום זמינה להורדה Chrome 90  ואיתה כלים חדשים לניהול חלונות, תיקון נחוץ עבור רשימת הקריאה והרבה שיפורים מתחת לפני השטח. ניתן להיכנס לכרום ולהוריד את העדכון.

להלן חלק מהחידושים והשינויים

 HTTPS כברירת מחדל

Chrome 90 ינסה לטעון אתרים דרך https כברירת מחדל. המשמעות פרטיות טובה יותר עבורנו ושיפור מהירויות טעינת האתר.  כיום, רוב האתרים משתמשים ב-https  דפדפן כרום בגרסה 90  ינסה לטעון את האתר ב -https   אך יחזור ל – http אם האתר לא נתמך.

שינוי זה מבטיח שגם אם נלחץ על כתובת אתר ישנה או נזין כתובת אתר ישנה, ​​עדיין נשתמש בסופו של דבר https

הסתרת רשימת הקריאה בסרגל הסימניות

השימוש ברשימת הקריאה החלו להופיע לפני גרסת  Chrome 90 אולם לא היתה אפשרות להסתיר אותה. 

כעת נוכל פשוט ללחוץ לחיצה ימנית על רשימת הקריאה ולהסתיר אותה על ידי הורדת הסימן וי ולהציג אותה על ידי לחיצה נוספת והוספת הסימן וי .

מתן שמות ספציפיים לחלונות

אם יש לנו כמה חלונות Chrome פתוחים, יש תכונה חדשה שנוכל להשתמש בה לארגון Chrome 90 והיא היכולת לתת לחלונות שמות. שמות אלה מופיעים בשורת המשימות ובתצוגת המשימות.

ניתן למצוא את התכונה בתפריט "כלים נוספים" או על ידי לחיצה ימנית על שורת הכותרת של החלון. תופיע תיבת טקסט ותוכלו להזין שם לחלון. זה זמין עבור Chrome בשולחן העבודה.

מקודד AV1 מותאם לשיחות וידאו

שיחת ועידת בווידאו פופולרית מאד בימינו, ולכן Chrome פועל לשפר אותה. ל Chrome 90 בשולחן העבודה יש ​​תמיכה בקודן AV1 המשתמש בתקן  WebRTC  ומותאם לשיחות וידאו.

המשמעות עבורנו היא איכות וידאו טובה יותר ושימוש פחות ברוחב הפס, אפילו עם חיבורי הנתונים איטיים. כמובן ששירותים צריכים להשתמש בקודק על מנת שנוכל להשיג את השיפורים הללו, כך שהם לא יתרחשו בן לילה.

כמו כן קיימים שינויים נוספים מאחורי הקלעים כגון עדכוני אבטחה שונים.

לעדכון גרסת הכרום יש ללחוץ על 3 הנקודות שבצד שמאל של הדפדפן לבחור באפשרות מידע כללי על כרום ואם יש עדכונים הדפדפן יבצע אותם בהתאם. יש לפעול לפי ההוראות שיוצגו על המסך

אני מזמינה אותך להגיב כאן בבלוג ולשתף את חבריך.
אם ברצונך להתייעץ בנושאי מחשבים, אינטרנט וטכנולוגיה, מחפש ליווי טכנולוגי השאר את פרטיך
ואשמח לעזור בהקדם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הדרכות

לקבלת המדריך החינמי סודות המחשב "סודות המחשב"

עקבו אחריי

דילוג לתוכן