fbpx

כיצד להוסיף רשימה נפתחת לתא ב- Excel

רשימות נפתחות הן כלים שימושיים מאוד להזנת נתונים שאנו רואים כמעט בכל מקום ובאפשרותנו להוסיף רשימות נפתחות מותאמות אישית לחוברות עבודה משלנו ב Excel.

רשימות נפתחות מקלות ויעילות יותר על הזנת נתונים לגיליונות האלקטרוניים שלנו. כל שעלינו לעשות הוא ללחוץ על החץ ולבחור באפשרות המתאימה. באפשרותנו להוסיף רשימות נפתחות לתאים ב- Excel המכילים אפשרויות כגון כן ולא, זכר ונקבה או כל רשימה מותאמת אישית אחרת של אפשרויות.

קל להוסיף רשימה נפתחת לתא ב- Excel, אך התהליך אינו אינטואיטיבי. רשימות נפתחות נוצרות באמצעות התכונה אימות נתונים. בדוגמה ניצור רשימה נפתחת עם מבחר של טווחי גילאים.

כדי להתחיל, נזין את רשימת טווחי הגילאים לתאים רציפים לאורך עמודה או לאורך שורה. בדוגמה הכנסנו את טווחי הגילאים שלנו לתאים A9 עד A13 באותו גיליון עבודה, כפי שמוצג להלן. באפשרותנו גם להוסיף את רשימת האפשרויות שלך לגיליון עבודה אחר באותה חוברת עבודה.

עכשיו, ניתן שם טווח התאים שלנו כדי להקל על הוספתם לרשימה הנפתחת. לשם כך, נבחר את כל התאים המכילים את פריטי הרשימה הנפתחת ולאחר מכן נזין שם עבור טווח התאים בתיבה שם מעל הרשת. קראנו לטווח התאים גיל.

כעת, נבחר את התא שאליו ברצונך להוסיף רשימה נפתחת ונלחץ על הכרטיסייה "נתונים".

במקטע כלי נתונים בכרטיסיה נתונים, לחץ על לחצן "אימות נתונים".

תיבת הדו-שיח אימות נתונים מוצגת. בכרטיסיה הגדרות, נבחר מהרשימה הנפתחת את האפשרות "רשימה"

עכשיו, נשתמש בשם שהקצנו לטווח התאים המכילים את האפשרויות לרשימה הנפתחת שלנו. הזן בתיבה "מקור" נןודא שהתיבה "רשימה נפתחת בתוך התא" מסומנת.=Age

תיבת הסימון "התעלם מריק" מסומנת כברירת מחדל. משמעות הדבר היא שהמשתמש יכול לבחור את התא ולאחר מכן לבטל את הבחירה בתא מבלי לבחור פריט. אם ברצוננו לדרוש מהמשתמש לבחור אפשרות מהרשימה הנפתחת, נבטל את הסימון בתיבת הסימון התעלם ריק.

באפשרותנו להוסיף הודעה מוקפצת המוצגת כאשר התא המכיל את הרשימה הנפתחת נבחר. לשם כך, נלחץ על הכרטיסייה "הודעת קלט" בתיבת הדו-שיח אימות נתונים. נוודא שהתיבה "הצג הודעת קלט כאשר התא נבחר" מסומנת. נכניס כותרת והודעת קלט ולאחר מכן נלחץ על לחצן "אישור".

כאשר התא המכיל את הרשימה הנפתחת נבחר, תראה לחצן חץ למטה מימין לתא. אם הוספת הודעת קלט, היא תוצג מתחת לתא. לחצן החץ למטה מוצג רק כאשר התא נבחר.

נלחץ על לחצן החץ למטה כדי לפתוח את רשימת האפשרויות ולבחור אחת.

אם נחליט שברצוננו להסיר את הרשימה הנפתחת מהתא, נפתח את תיבת הדו-שיח אימות נתונים כמתואר לעיל ונלחץ על לחצן "נקה הכל", הזמין ללא קשר לכרטיסיה שנבחרה בתיבת הדו-שיח.

האפשרויות בתיבת הדו-שיח אימות נתונים מאופסות לברירות המחדל שלהן. נלחץ על "אישור" כדי להסיר את הרשימה הנפתחת ולשחזר את התא לתבנית ברירת המחדל שלו.

אם נבחרה אפשרות בעת הסרת הרשימה הנפתחת, התא מאוכלס בערך של אפשרות זו

נבצע תהליך זה כדי להוסיף רשימות נפתחות לתאים אחרים לפי הצורך. באפשרותנו להשתמש באותה רשימה עבור רשימות נפתחות מרובות. אם יש לנו רשימות נפתחות רבות שעלינו להוסיף בחוברת עבודה, ייתכן שנרצה למקם את רשימות האפשרויות בגיליון עבודה אחר באותה חוברת עבודה. באפשרותנו להסתיר את הגיליון עם רשימות האפשרויות שלנו כדי למנוע מאחרים לבצע בהם שינוי.

אני מזמינה אותך להגיב כאן בבלוג ולשתף את חבריך.
אם ברצונך להתייעץ בנושאי מחשבים, אינטרנט וטכנולוגיה, מחפש ליווי טכנולוגי השאר את פרטיך
ואשמח לעזור בהקדם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הדרכות

לקבלת המדריך החינמי סודות המחשב "סודות המחשב"

עקבו אחריי

דילוג לתוכן