fbpx

כיצד להאיץ או להאט את מהירות ההפעלה של YouTube

לעיתים אנו צופים בסרטון ב –  YouTube וקצב הצפייה עבורנו הוא איטי מדי או מהיר מדי.

באפשרותנו להאיץ (או להאט) את ההפעלה של כל סרטון באתר YouTube או באפליקציית YouTube לנייד.

כיצד פועלים בקרות מהירות ההפעלה של יוטיוב

YouTube כולל תכונה בשם מהירות הפעלה המאפשרת לבחור מהירות בכל מקום בין פי 0.25 לפעמיים מהמהירות הרגילה. כאשר "1" הוא מהירות רגילה, "0.25" שווה לרבע מהמהירות המקורית (האטה בהפעלה), ו- "2" מהיר כפליים מהרגיל.

אם צופים במצגת ארוכה, בראיון או בפודקאסט שבו כולם מדברים לאט – אפשר להאיץ את הקצב ולהפך, אם צופים בהדרכה והדברים נעים מהר מדי על גבי המסך, אפשר להאט את הסרטון בהתאם לצרכנו האישי.

תכונת מהירות ההפעלה של יוטיוב אינה משנה את גובה הצליל של הסרטון כאשר מאיצים אותו או מאטים אותו.  במקום זאת, הוא דוחס או מרחיב את דגימות האודיו והווידאו כדי לשמור על אותו צליל שמע במהלך ההפעלה – כך שזה נשמע כאילו אותו אדם מדבר מהר יותר או לאט יותר . מוסיקה תתנגן גם יותר מהר או לאט יותר מבלי לשנות את המפתח המוסיקלי.

כיצד לשנות את מהירות ההפעלה של YouTube באינטרנט

כדי להאט או להאיץ סרטון YouTube בדפדפן, נכנס לסרטון ב –  YouTube נציג את סרגל הכלים להפעלה ונלחץ על סמל "גלגל השיניים" הממוקם בפינה הימנית התחתונה של אזור הווידאו.

בתפריט שמופיע, נלחץ על  מהירות הפעלה

בתפריט "מהירות הפעלה", נוכל לבחור מהירות בכל מקום בין פי 0.25 לפעמיים מהירות, כולל ערך מותאם אישית בטווח זה . כאשר 1 הוא מהירות רגילה, כל ערך נמוך מ -1 יאט את הווידיאו, ואילו ערך גדול מ -1 יאיץ את הווידיאו.

לאחר מכן, נלחץ מחוץ לתפריט כדי לסגור אותו, ובפעם הבאה שנלחץ על כפתור ההפעלה, הסרטון יושמע במהירות שבחרנו  כדי להחזיר למצב רגיל, נלחץ שוב על סמל גלגל השיניים, נבחר מהירות הפעלה ונבחר 1 מהרשימה.

כיצד לשנות את מהירות ההפעלה של YouTube באפליקציית YouTube לנייד

אם ברצוננו להאט או להאיץ סרטון YouTube במכשיר ה- iPhone, iPad או Android  , נפתח תחילה את אפליקציית YouTube  בזמן הפעלת וידאו, נקיש פעם אחת על המסך כדי להעלות את סרגל הכלים ואז נקיש על שלוש הנקודות בפינה העליונה של מסגרת הווידאו.

בתפריט שצץ נבחר מהירות הפעלה.

מהרשימה מהירות הפעלה שמופיעה, נבחר את המהירות הרצויה.  כל ערך של פחות מ -1 מאט את הסרטון, ואילו כל מספר גדול מ -1 מאיץ את הווידאו.

לאחר מכן, נסגור את התפריט והסרטון יתחדש במהירות שנבחרה . אם נרצה להחליף למהירות הרגילה, נלחץ שוב על  3 הנקודות ונשנה את המהירות ל- 1.

אני מזמינה אותך להגיב כאן בבלוג ולשתף את חבריך.
אם ברצונך להתייעץ בנושאי מחשבים, אינטרנט וטכנולוגיה, מחפש ליווי טכנולוגי השאר את פרטיך
ואשמח לעזור בהקדם.

3 תגובות

  1. היי, באנדרואיד כשאני לוחץ על המילה "רגילה"כדי לשנות מהירות,
    אני מקבל מסך לבן במקום לקבל את רשימת המהירויות.

    1. לחיצה על הגדרות>> מהירות הפעלה>>בחירה במהירות הרצויה מתוך האפשרויות שנפתחות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הדרכות

לקבלת המדריך החינמי סודות המחשב "סודות המחשב"

עקבו אחריי

דילוג לתוכן