fbpx

מה חדש בעדכון האחרון של גוגל כרום

גוגל שחררה גרסה חדשה לגוגל כרום ובה מספר שינויים חשובים ומועילים. 

  • נטרול ניגון אוטומטי של סרטונים אלא אם: אין בתכנים אודיו או שהוא מושתק מראש / התוכן הופעל בגלישה האחרונה / האתר הוסף למסך הבית של המשתמש (במובייל בלבד) / המשתמש ניגן מדיה כלשהי לאחרונה באתר (בדסקטופ).
  • ביצוע פעולת ייצוא של כל הסיסמאות ושמות המשתמש ששמורים בכרום במסגרת מנגנון מילוי הפרטים האוטומטי – ניתן לייצא לקובץ CSV מתוך חלון ניהול הסיסמאות. אני ממליצה לא לשמור סיסמאות בגוגל כרום על מנת למנוע חשיפתם על ידי פורצים (האקרים)
  • גוגל תפסיק את התמיכה בחתימות אבטחה של Symantec. אם הינכם בעלי אתר אינטרנט שיש חתימת אבטחה SSL/TLS של חברת Symantec שהונפקה לפני ה-1 ביוני 2016, האתר יפסיק להופיע כמאובטח. בגירסה הבאה מתכננת גוגל להפסיק את התמיכה בכל החתימות של סימנטק,
  • על גבי ווינדוס, כרום יזהיר משתמשים מתוכנות צד שלישי שמפעילות קודים שגורמים לדפדפן לקרוס וזאת כדי לעזור למשתמשים להסיר את היישומים הבעייתיים.
  • שאר השינויים רלוונטים יותר למפתחים או שהם מהוים עדכוני אבטחה ותיקונים של בעיות שהתגלו בדפדפן

העדכון החדש לכרום זמין לכל המשתמשים בכל הפלטפורמות אם ברצונכם לעדכן את כרום באופן ידני יש  ללחוץ על לחצן שלוש הנקודות לצד שורת הכתובת לבחור  בעזרה (Help) ולאחר מכן ב- מידע כל גוגל כרום (About Google Chrome) הדפדפן יבדוק ידנית האם יש עדכון זמין ויבצע את ההתקנה.

בתום ההתקנה השינויים החדשים יכנסו לתוקף

אני מזמינה אותך להגיב כאן בבלוג ולשתף את חבריך.
אם ברצונך להתייעץ בנושאי מחשבים, אינטרנט וטכנולוגיה, מחפש ליווי טכנולוגי השאר את פרטיך
ואשמח לעזור בהקדם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

הדרכות

לקבלת המדריך החינמי סודות המחשב "סודות המחשב"

עקבו אחריי

דילוג לתוכן